Life

Life

niedziela, 11 listopada 2012

Dziękuję za 11 lat...

Nim się obejrzałam - minęło 11 LAT od tego dnia w tym miejscu! Tyle dni, tygodni, miesięcy, lat... Tyle radości i smutków. Tyle nadziei i rozczarowań. Tyle doświadczeń.
Tyle znajomych z tego miejsca, którzy ze znajomych w sieci stali się znajomymi w realu. Tyle miłych, dobrych słów od komentujących..
Tyle wspomnień...

Bardzo mi szkoda i smutno jakoś, ale podjęłam decyzję o przenosinach. Od kiedy onet został sponsorem bloga - już wiele razy się denerwowałam przez ich regulamin: to wywalanie notek na ich główną stronę bez żadnej informacji itp. Teraz następne zmiany: zmiana platformy -  każdy blog jest szary i brzydki (to jeszcze nie byłby problem, bo 11 lat temu też każdy był szary, ale można to było zmienić a tutaj wszystko się rozwala) i te wkurzające reklamy u góry i z boku, brrrr!!!!  Biłam się długo z myślami, ale w końcu zdecydowałam.  Czas na przeprowadzkę.

Od teraz będę tylko tutaj na blogspocie.
Archiwum na razie zostawiam TAM, bo nie wiem, jak i czy da się przenieść. Powoli przenoszę notki jedna za drugą (komentarzy niestety nie da się).

Dziękuję Wam wszystkim za te 11 lat na blog.pl i mam nadzieję, że następne lata tutaj też tak dużo przyniosą:)

1 komentarz:

  1. Niestety zmiany czasami sa konieczne, a onet. ostatnio bardzo zle traktowal swoich blogerow, a w koncu oddal ich w inne rece.
    Doskonale rozumiem Twoje rozgorycznie, 11 lat to szmat czasu.
    Ja, tak jak wiesz, prowadze swoj blog na Bloggerze i jestem zadowolona, mam nadzieje, ze i Ty polubisz ta platforme.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń