Life

Life

piątek, 28 września 2012

Serialami jesień sie zaczyna

Trochę mi szkoda, że CSI Miami zakończono, bo ze wszystkich CSI najbardziej lubiłam własnie Miami. Pewnie bardziej ze względu na to, że było zawsze pełne kolorów, plaż itp, niż na akcje, która faktycznie była ostatnio często jakaś naciągana... Widziałam kiedyś wywiad z jedną z autorek, która mówiła, że każdy odcinek jest z jakims motywem kolorystycznym. Od tej pory zawsze zauważałam, że autorzy mają coś zielonego, czerwonego itp z ubrań. Zastanawiało mnie natomiast to, dlaczego zawsze ulice były tam mokre? Przecież w Miami nie pada co chwilę, prawda? Po CSI Miami najbardziej lubię NY, po prostu uwielbiam oglądać to miasto w każdym filmie. No a na końcu listy jest CSI Las Vegas.

Oczywiście przepadałam za klasykami wśród seriali ostatnich lat, jak 90210, Friends, Sopranos, Dawson's Creek (ten ostatni -wszystkie sezony chyba- leciał przez to całe lato w tv włoskiej). Uwielbiałam też: LOST, Prison Break, 24 czy Desperate Housewifes. Lubiłam też Weeds, ale obejrzałam 2 sezony, potem już nie było w tv i jakoś przestałam. Kiedyś lubiłam też Dr. Housa, ale potem jakoś miałam wrażenie, ze każdy z odcinków i te choroby to jakieś naciągane i bardzo "lekarskie". No i nudnawe.

Z takich dosyć nowości, to bardzo lubię Fringe, The Mentalist  i Glee, chociaż tak, tak- wiem, ze ten Glee to dla nastolatków, ale lubię go z powodu tych innych aranżacji różnych hitów ostatnich lat:) No i na pewno wart uwagi jest Nurse Jackie- nareszcie jakiś "inny" serial o światku doktorskim.

Odkryłam już całkiem ostatnio "Once Upon the Time" - obejrzałam cały 1szy sezon i czekam na drugi. "Touch" - uwielbiam, przy każdym prawie odcinku roniłam łzy... Czekam na następny sezon z niecierpliwością! Zawiodłam się natomiast tak reklamowanym, że będzie z atmosferą, jak w "Miasteczku Twin Peaks" - "The Killing". Owszem, może być jako taki sobie serial o dochodzeniu, ale żeby miał coś wspólnego z Twin Peaks? Bo było ciemno i prawie zawsze padało? Pierwszy sezon mnie znudził, dopiero w drugim coś się zaczęło dziać, ale i tak był taki sobie.

Zaczęli puszczać u nas właśnie "Homeland". Pierwsze trzy odcinki mnie zaintrygowały, zobaczymy jak będzie dalej.

No i można powiedzieć, że "odkryłam" ostatnio "Dextera". Tzn, widziałam kiedyś dawno 1szy sezon, ale potem przeoczyłam 2gi w tv i jak już widziałam, że leci 3ci, to nie chciałam się wczuwać bez obejrzenia wszystkiego a nie mogłam się zabrać, żeby ściągnąć po kolei. I lata leciały. W tym roku, na sam koniec lipca kupiłam mojemu S. na urodziny cale dwa pierwsze sezony Dextera, bo nigdy nie widział i chciał obejrzeć. Zaczęliśmy oglądać może 30 lipca, do dzisiaj jesteśmy już w połowie 6tego sezonu! Można powiedzieć, ze oboje pokochaliśmy Dextera, z tą jego anielską twarzą i niewinnym uśmiechem..  A za dwa dni siódmy sezon zaczyna się w USA.

5 komentarzy:

  1. ja ogladam: mad men, breaking bad, grimm (teraz leci drugi sezon), no i zaczelam homeland (jestem na 4 odcinku).

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam "Downton Abbey" i "Ringer"
    aaa, no i "The good wife"
    oraz te dwa od Tranikowej - "Mad men" i "Breaking bad" - dwóch pozostałych nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam telewizora u siebie w mieszkaniu...
    a jak jestem w domu to szkoda mi czasu na seriale...
    Od kiedy przyjechalam do Ameryki 11 lat temu nie za wiele serialii ogladalam.
    Dawno temu ogladalam 'medium". Potem "24" i "Housa".
    "lost" ogladalam na DVD, ale w polowie drugiego seozonu stracilam zainteresowanie...
    Czasem jak chce ogladac TV to włączamy cooking channel i oglądamy jakis kulinarny program - żeby zaczerpnąc pomysly do gotowania.

    I jakoś mi dobrze bez tego telewizora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie bardzo mam mozliwosci ogladac seriale ale czasem ukradne cos z netu i obejrze nieomalze ciagiem ;) "Once Upon the Time" tez obejrzalam i mi sie podobalo :) reszta tytulow znam ale albo nie widzialam nic albo pojedyncze odcinki ... polecono ci "Downton Abbey" i ja polecam teraz latem puszaczali powtorke ...tyle ze nie wiem ktorego sezonu ale mnie i tak sie podobalo ...

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam jeszcze bardzo "revenge" and apartment 666"

    OdpowiedzUsuń